دوشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۸۹

شوی کریسمس «رابین ویلیامز» و «لنس آرمسترانگ» برای سربازان آمریکایی در افغانستان


شوی کریسمس «رابین ویلیامز» و «لنس آرمسترانگ» برای سربازان آمریکایی در افغانستان
http://www.voanews.com/persian/news/arts/RobinWilliams-2010-12-20-112227479.html

رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین معروف آمریکایی اهل سن فرانسیسکو و لنس آرمسترانگ قهرمان تور دوفرانس در یک شوی استند آپ در اردوگاه نظامی «بگرام» در افغانستان برای سربازان آمریکایی به اجرای برنامه پرداختند.

این پنجمین باری است که «رابین ویلیامز» برای سرگرم ساختن سربازان آمریکایی به افغانستان می رود و این بار «لنس آرمسترانگ» قهرمان دوچرخه سواری آمریکا و برنده مسابقات «تور دو فرانس» نیز او را همراهی می کند تا به این صورت حمایت خود را از قوای نظامی آمریکا در این کشور نشان دهد. آرمسترانگ و ویلیامز این بار به مدت هفت روز در کمپ های مختلف در گوشه و کنار افغانستان وعراق برای سربازانی که در ایام عید «کریسمس» و سال نو از خانه و خانواده خود دور هستند برنامه هایی اجرا خواهد کرد.

گروهبان چاد اومیلریکی از سربازانی است که از حضور رابین ویلیامز این بازیگر معروف هالیوود و آرمسترانگ قهرمان جهانی دوچرخه سواری در اردوگاه ابراز خوشحالی می کند:«این برای من خیلی شگفت آور است که چنین افراد مشهوری به سربازان اهمیت می دهند و از آن طرف دنیا به اینجا می آیند تا ما را سرگرم کنند. من واقعا از این همه همت آن ها قدردانی می کنم.»

رابین ویلیامز ستاره فیلم های مشهوری چون «انجمن شاعران مرده»Dead Poet Society و «صبح بخیر ویتنام» است و «لنس آرمسترانگ» هم تا کنون هفت بار برنده مسابقات «تور دوفرانس» بوده است.

لنس آرمسترانگ امی گوید:«همه به من گفتند به هیچوجه به افغانستان نرو اما من به آن ها گفتم نگران نباشید، هم ریش می گذارم و هم کلاه های امنیتی سرم می کنم که کسی مرا نشناسد.»

اتحادیه سازماندهی ارتش یا (یونایتد سرویسس اورگانیزیشن) USO برگزار کننده این برنامه است . این اتحادیه به صورت یک سازمان غیر انتفاعی تحت نظرکنگره آمریکا فعالیت می کند و از سال ١٩٤١ تاکنون به کار ایجاد سرگرمی برای سربازان در اردوگاه های جنگی وانجام خدمات دیگر به مردان و زنانی که در ارتش انجام وظیفه می کنند اشتغال داشته است. خدمات این سازمان با نظرخواهی از رییس جمهور ایالات متحده و وزرات دفاع آمریکا انجام می گیرد و از آغاز کار تا کنون همواره روسای جمهور آمریکا به عنوان مدیران افتخاری این انجمن با فعالیت های آن از نزدیک آشنا بوده و با آن ارتباطی تنگاتنگ داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ