جمعه، تیر ۱۷، ۱۳۹۰

انتشار یک آلبوم سول توسط «بورلی نایت» خواننده بریتانیایی


انتشار یک آلبوم سول توسط «بورلی نایت» خواننده بریتانیایی
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Beverly-2010-7-8-125207789.html

بورلی نایت، خواننده بریتانیایی تبار، آلبوم تازه ای را به نام Soul UK به سبک «سول» Soul روانه بازار کرده است. بنا برگفته این خواننده پرطرفدار، اسم آلبوم نموداری است از آنچه در این مجموعه گنجانده شده است:«این آلبوم همون کاری رو می کنه که روی بسته بندی بیرونی اش نوشته شده! آلبوم به سبک موسیقی سول ساخته شده اما موضوعش راجع به بریتانیاست. درواقع این مجموعه نوعی سرسپاری به خوانندگان موسیقی سول بریتانیایی و نموداری است از آهنگ هایی که خود من باهاشون بزرگ شدم. این آهنگ ها روی من و مسیری که برای حرفه ام انتخاب کرده ام خیلی تاثیر داشته اند.»

آلبوم «سول یو کی» هفتمین آلبوم ضبط شده در استودیوی «نایت» است که بورلی نایت آن را با برچسب شرکت ضبط خودش «هاروکین رکوردز» منتشر کرده است.

آلبوم تازه بورلی نایت شامل آهنگهای قدیمی و شناخته شده ای از هنرمندانی چون سول تو سول، لوز اِندز، جونییِر و جورج مایکل می باشد که نایت آنها را به سبک خودش خوانده است.

اولین آهنگی که از این آلبوم به بازار آمد، آهنگِ قدیمی و پر فروشِ ِ جونییِر از دهه هشتاد میلادی به نام «ماما یوزد تو سِی» Momma Used To Say است:«این آهنگ داد می زنه که من پرفروشم، من خارق العاده ام. از سی سال پیش تا حالا هنوز بی نظیره و هنوز هم یه چیزهایی داره که توصیف نکردنیه و همون این آهنگ رو پر فروش کرده. به خاطر همین هم ما تصمیم گرفتیم اول این تک آهنگ رو به صورت یک صفحه مستقل توزیع کنیم.»

برخی از هنرمندانی که نایت از ترانه هایشان در آلبوم جدید خود استفاده کرده هنوز هم در صحنه موسیقی از معروفیت و محبوبیت کم نظیری برخوردار هستند و همین می تواند کمی مرعوب کننده باشد.

یکی از آنها جورج مایکل است. اما از شانس خوب بورلی نایت، این خواننده پیشین گروه «وم» Wam یکی از یکی از طرفداران پر و پا قرص او به شمار می رود.

بورلی نایت می گوید:«جورج مایکل توی صفحه فیس بوکش کمی در موردِ آلبوم من صحبت کرده و یک لینک به ویدیوی من داده که دارم آهنگ خودش «وان مور ترای» One More Try رو اجرا میکنم. خیلی ازش تعریف کرده بعد از اون هم هواداران و دوستدارانش تعریف کرده اند. منم به خودم گفتم این فوق العاده است.یعنی اصلا باورم نمی شه ولی خوب تا حالا که خیلی خوب ازش استقبال شده.»

بورلی نایت معتقد است با وجود اینکه او به شدت برای نسخه های اصلی این ترانه ها و خوانندگان آن ها احترام قائل است اما می خواسته است کمی از سبک و شیوه های خاص خود را هم به آن ها اضافه کند.


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ