یکشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۰

شکوه میرزادگی-فوری برای دوستانم


فوری برای دوستانم

دوستان عزیز و گرامی ام به این وسیله به اطلاع شما می رسانم که تمامی صفحاتی که به نام من بر روی فیس بوک است یعنی:

شکوه میرزادگی، و ShokoohMirzadegi

و تمامی صفحاتی که با نام کمیته بین المللی نجات پاسارگاد است یعنی:

کمیته بین المللی نجات پاسارگاد و Pasargad Save

به وسیله قشون سایبری حکومت اسلامی هک شدهاست

و با همه ی تلاشی که من و دوستانم انجام دادهایم و با همه گزارش هایی که به فیس بوک داده ام تا کنون موفق نشده ام آن را ازچنگال آزادی کُش این حکومت نجات دهم.

به این وسیله اعلام می دارم هیچ کدام از مطالبی که از این پس در صفحات من در فیس بوک قرار می گیرد ربطی به من ندارد و نوشته و گفته ی قشون سایبری است. طبیعی است که با هر تغییری من از طریق ایمیل، یا رسانه های مختلف به اطلاع شما خواهم رساند.


تا آنزمان تقاضا دارم که روی این صفحات مطلب نگذارید،به آن نامه ننویسید و به نامه های رسیده از آن جواب ندهید

و در آخر خواهش می کنم که به هر شکلی که میدانید این نامه را منتشر کرده و یا به اطلاع دیگران در فیس بوک برسانید


با مهر و به امید ایرانی آزاد و خالی از دیکتاتور و دیکتاتوری
شکوه میرزادگی

















iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ