یکشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۴

حشمت طبرزدی: به من پاسپورت ندادند

حشمت طبرزدی: به من پاسپورت ندادند
http://iranscope.blogspot.com/2015/08/blog-post_16.html


از زندان که ازاد شدم دختر ها و همسرم از من خواستند تا برای پاسبورت اقدام کنم و کمینه با هم سفری به ترکیه برویم. البته یکی از دوستان نیز دعوت کرده بود که این سفر را میهمان او باشیم. من اگر چه هیچ میلی به این کار نداشتم اما ، حق بچه هایم می دانستم . من را بردند پلیس+10 و کار ها را انجام دادند و البته حدود 100 هزارتومان ( به جز وقتی که گذاشتیم،)هزینه دادیم. اما پس از یک هفته پاسخ دادند:از یک جای خیلی بالا با پاسپورت شما مخالفت شده است؟
من تصمیم دارم برای نشریه ی پیام دانشجو نیز به وزارت ارشاد مراجعه کنم.
همچنین من تصمیم دارم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای ملی نامنویسی کنم.
برای این که داشتن پاسپورت، ازادی بیان و شرکت در انتخابات ازاد و دموکراتیک ، مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر ،حق هر شهروند ایرانی و جهانی است.در برابر هر حقی که دولت اسلامی حاکم بر ایران از من سلب می کند، افشاگری کرده و این حکومت قانون شکن را رسوا می کنم.

منبع: اینترنت

ایرانسکوپ#
#iranscope

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ